Šī gada 7. martā durvis vērs vaļā “Civinity Mājas Jūrmala” Klientu apkalpošanas centrs Jūrmalā, Skolas ielā 48, kas būs ērti pieejams gan Kauguru, gan citu tuvumā esošo apkaimju iedzīvotājiem. Jaunā Klientu centra atvēršana ir nozīmīgs solis, lai veidotu ciešāku sadarbību ar klientiem un paplašinātu saziņas iespējas ar uzņēmumu.
Turpinot uzņēmuma attīstību, tiek domāts ne tikai par pakalpojumu pilnveidošanu un dažādu tehnoloģisko risinājumu ieviešanu, bet arī par ciešāku sadarbības veidošanu ar dzīvokļu īpašniekiem. Šobrīd ne klienti nāk pie mums, bet mēs dodamies pie klientiem. Būsim atvērtāki, pieejamāki, elastīgāki. Lai sasniegtu nospraustos mērķus, līdz ar jauna klientu centra atklāšanu, uzņēmuma klienti tiek aicināti vairāk iesaistīties mājas ikdienas dzīvē un kļūt par tās aktīvistiem, lai operatīvāk spētu risināt dažādus ar namu saistītus jautājums.
“Civinity Mājas Jūrmala” Dzīvojamo ēku pārvaldīšanas daļas vadītājs Aigars Birznieks norāda, ka jaunajā Klientu centrā iedzīvotāji varēs konsultēties ar namu pārvaldnieku par dažādiem ar māju saistītiem jautājumiem, piemēram, remonta darbu plāniem un to izpildi, noskaidrot finanšu situāciju un citas sev svarīgas lietas.
Jaunajā birojā būs pieejams ūdens skaitītāju nodaļas speciālists, kas varēs sniegt atbildes par ūdensskaitītāju rādījumiem, mājas patēriņu un verifikācijas aktiem, kā arī uzkopšanas nodaļas pārstāvis, kas ikdienā organizē un kontrolē uzkopšanas darbus un to izpildi. Savukārt, atbildes un informāciju par rēķiniem un to apmaksu, līgumiem un citiem līdzīgiem jautājumiem sniegs biroja administratore.
Tāpat klientu centrā tiks pieņemti iesniegumi, ierosinājumi, sūdzības un cita veida informācija, kas saistīta ar mājas apsaimniekošanu.
Klientu centrs Skolas ielā 48 iedzīvotājiem būs pieejams sekojošās dienās un darba laikos:
Otrdien 14.00 – 17.00
Trešdien 9.00 – 13.00
Ceturtdien 14.00 – 17.00
Informēja, ka klientu pieņemšanas laiki “Civinity Mājas Jūrmala” birojā Dubultu prospektā 3, Jūrmalā paliek nemainīgi.