Kas notiek ar manu pieteikumu?
Pieteikums tiek reģistrēts Klientu atbalsta servisa centrā un tiek nodots pēc piekritības attiecīgo darbu vadītājiem. Sūtot e-pastu, saņemsiet apstiprinājumu, ka Jūsu e-pasts ir saņemts. Ienākošie e-pasti un zvani tiek apstrādāti vienas darba dienas laikā, vidēji atbildes uz klientu jautājumiem tiek sniegtas vienas diennakts laikā. Gadījumā, ja atbildes sniegšanai ir nepieciešams piesaistīt atbilstošās jomas speciālistu (juristu, […]
Cik ilgā laikā tiek izskatīti un izpildīti iedzīvotāju remontdarbu pieteikumi?
Tiek izdalīti trīs pieteikumu veidi: Avārijas – tiek izskatīti un izpildīti divu stundu laikā; Steidzamības kārtas – tiek izskatīti un izpildīti 24 stundu laikā; Standarta – tiek izskatīti un izpildīti trīs darba dienu laikā. Standarta remontdarbu izpildes laiku var ietekmēt meistaru pieejamība un pakalpojumu sezonalitāte.
Cik ilgā laikā tiek izskatīti un izpildīti iedzīvotāju pieteikumi papildus remontdarbiem?
Ar klientu tiek panākta vienošanās par vēlamo darbu veikšanas datumu un laiku. Izmaksas tiek saskaņotas pirms darbu uzsākšanas.