Līga Kalniņa uzņēmumā “Civinity” nonāca teju četrus gadus atpakaļ, kad kādā dienā saņēma negaidītu darba piedāvājumu no attālas paziņas, lai gan tobrīd pat nebija darba meklējumos.
Līga tikko kā bija pabeigusi studijas mūzikas pedagoģijā un viņai pat nebija ienācis prātā mainīt savu profesionālo virzienu.
“Piedāvājums pāriet uz pavisam citu sfēru, tobrīd man pilnīgi svešu un nesaprotamu, likās vilinošs. Ne brīdi neesmu nožēlojusi savu izvēli,” – atceras Līga.
Savas darba gaitas viņa uzsāka kā klientu apkalpošanas centra speciālists un ikdienas darba pienākumos ietilpa atbildēšana uz klientu zvaniem un e-pastiem. Pēc diviem gadiem, viņa saņēma piedāvājumu kļūt par asistenti komercobjektu pārvaldīšanas nodaļā, kas ļāva palūkoties uz nozari no pavisam cita skatu punkta. Šobrīd Līga strādā par klientu atbalsta servisa galveno speciālisti, kas savu ikdienu velta jauno darbinieku apmācīšanai, darbojas ar zvanu centru un vada FMS sistēmas apmācības uzņēmums ietvaros. Kā pati Līga saka – “Vadošā speciālista amats ir ļoti dinamisks, aizraujošs un man tas ļoti patīk!”
“The offer to move to a completely different sphere, at that time completely foreign and incomprehensible to me, seemed tempting. I have not regretted my choice for a moment. ”
Līga Kalniņa, Klientu servisa vadošā speciāliste