Aicinām dzīvokļu īpašniekus atjaunot savu kontaktinformāciju

2024.10.30

Aicinām dzīvokļu īpašniekus atjaunot savu kontaktinformāciju

AS “Civinity Mājas”, SIA “Civinity Mājas Jūrmala” (turpmāk – “Civinity”) un SIA “Civinity Solutions” aicina pārvaldīšanā esošo māju dzīvokļu īpašniekus savlaicīgi aktualizēt savu kontaktinformāciju, ņemot vērā Dzīvokļa īpašuma likuma grozījumos* noteiktās prasības. Kontaktinformāciju dzīvokļu īpašnieki var aktualizēt, izmantojot Būvniecības informācijas sistēmu (BIS), kā arī, iesniedzot aktuālo informāciju “Civinity”.

“Civinity” dzīvojamo māju pārvaldīšanas uzņēmumu valdes locekle Nora Birkena:Šā gada vasarā notikusī vētra uzskatāmi pierādīja to, cik svarīgi gan mājas pārvaldniekam, gan dzīvokļu īpašniekiem ir tas, ka viņus var sasniegt un sazvanīt mājas pārvaldnieks. Aktuālās kontaktinformācijas pieejamība mums sniedz iespējas informēt klientus, ne tikai par ārkārtas situācijām, bet par katru būtisko notikumu, kas attiecināms uz viņu īpašumu un kopīpašumu, t.sk. par dzīvokļu īpašnieku kopsapulcēm, aptaujām, to rezultātiem utt. Tādēļ esam parūpējušies arī par to, lai mūsu klienti – dzīvokļu īpašnieki, to var izdarīt ne tikai BIS sistēmā, bet arī ātri un ērti iesniegt mums savu kontaktinformāciju, izmantojot “Civinity” klientu pašapkalpošanās portālu!”

Dzīvojamo māju pārvaldīšanas uzņēmumā novērots, ka bieži vien dzīvokļu īpašnieki diemžēl neiesniedz savu aktuālo kontaktinformāciju – telefona numuru un/vai e-pasta adresi saziņai, kā arī ir situācijas, kad notiek dzīvokļa īpašuma īpašnieka maiņa vai arī tad, kad dzīvokļa īpašnieks laika gaitā mainījis savu tālruņa numuru vai e-pasta adresi, bet par to aizmirst paziņot mājas pārvaldniekam.

“Jo aktuālāka dzīvokļu īpašnieku kontaktinformācija būs mājas pārvaldnieka rīcībā, jo operatīvāk iespējams sasniegt klientu un informēt dzīvokļa īpašnieku par ārkārtas situācijām, pakalpojumu atslēgumiem, pārtraukumiem, lēmumu projektiem, kā arī citiem aktuālajiem jautājumiem un ar mājas pārvaldīšanu saistītajām darbībām. Tādēļ aicinām ikvienu klientu būt atbildīgiem, pārbaudot un aktualizējot savu kontaktinformāciju,uzsver N.Birkena.

Kā dzīvokļu īpašnieki var aktualizēt savu kontaktinformāciju?

Iesniegt vai aktualizēt savu kontaktinformāciju (tālruņa numuru, elektronisko pasta adresi, korespondences adresi) dzīvokļa īpašnieks var Būvniecības informācijas sistēmā(BIS), kā arī iesniedzot to savam mājas pārvaldniekam – “Civnity Mājas”, “Civinity Mājas Jūrmala” vai “Civinity Solutions”:

  • Būvniecības informācijas sistēmā (BIS) www.bis.gov.lv
  • Pašapkalpošanās portālā www.civinity.e-saimnieks.lv –  profila sadaļā “Mani dati”;
  • Elektroniski – nosūtot iesniegumu (brīvā formā), parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu [email protected];
  • Rakstveidā – iesniedzot iesniegumu klātienē klientu centrā vai nosūtot to pa pastu.

Vēršam uzmanību, ka, nosūtot informāciju elektroniski, nepieciešams e-iesniegumu izveidot ar drošu e-parakstu vai gadījumā, ja tas tiek sagatavots un parakstīts drukātā formā – nepieciešams e-pastam pievienot skenētu vai nofotografētu iesnieguma dokumentu, kā arī neaizmirst uzrakstīt vārdu, uzvārdu, īpašuma adresi vai klienta kodu identifikācijas veikšanai. Klientu ērtībai iesnieguma forma kontaktinformācijas maiņai pieejama uzņēmuma mājaslapā: https://www.civinity.lv/majas/iesniegumi/.

Tāpat iespējams iesniegumu nosūtīt arī drukātā formātā ar pasta starpniecību vai iesniedzot to klātienē darba laikā:

  • Birojā: Rīgā, Dēļu ielā 5 (B ieeja);
  • Klientu apkalpošanas centros: Jūrmalā, Dubultu prospektā 3 un Skolas ielā 48.

* https://likumi.lv/ta/id/352746-grozijumi-dzivokla-ipasuma-likuma