Viena no lielākajām ēku uzturēšanas un inženiertehnisko risinājumu grupām Baltijā “Civinity” ir parakstījusi sadarbības līgumu ar tehnoloģiju uzņēmumu “Salesforce” par jauna, vienota kontaktu centra un klientu apkalpošanas sistēmas ieviešanu. Sistēmas attīstībā un ar to saistīto procesu digitalizācijā vairākos posmos tiks investēts līdz 1 miljonam eiro.
Pirmajā posmā tiks izveidota vienota ēku pārvaldības sistēma visai “Civinity” grupai, aptverot gan dažādus koncerna uzņēmumus (Civinity Namai, Civinity Solutions, Civinity Engineering), gan dažādas valstis (Lietuva, Latvija, Lielbritānija). Vēlākajos posmos ietilps vienota kontaktu centra un klientu apkalpošanas (CRM) moduļu un vienotas uzdevumu pārvaldības sistēmas ieviešana. Paredzams, ka visa jaunās “Salesforce” sistēmas izstrāde un ieviešana tiks pabeigta nākamo piecu gadu laikā.
“Jaunās sistēmas izstrāde ir viens no mūsu galvenajiem soļiem, lai namu pārvaldīšanas procesi būtu vairāk orientēti uz klientu. Tā ne tikai apvienos visas pakalpojumu ķēdes privātajiem un biznesa klientiem, bet arī būtiski uzlabos attālināto pakalpojumu kvalitāti. Izmantojot jaunos rīkus, mēs vairāk nekā dubultosim mūsu spēju atrisināt klientu problēmas pirmā zvana laikā,” saka Deividas Jacka, “Civinity” grupas akcionārs un izpilddirektors.
“Salesforce” tagad tiek uzskatīts par “zelta” standartu digitālās transformācijas projektiem. Īpašuma pārvaldības un inženiertehnisko risinājumu jomā mūsu platforma ir daudzu uzņēmumu panākumu un klientu apkalpošanas pamatā visā pasaulē. Esmu pārliecināts, ka mūsu risinājums, apvienojumā ar “Civinity” īpašumu pārvaldības zināšanām pacels klientu apkalpošanu jaunā līmenī,” saka Mihals Mravinaks, “Salesforce” reģionālais direktors.
“Civinity” oktobra vidū veiksmīgi pabeidza 8 miljonu eiro obligāciju emisiju, kas tiks izmantota koncerna biznesa procesu automatizēšanai un jaunu digitālo risinājumu izstrādei. Šogad “Civinity” arī paziņojis par plāniem investēt līdz 15 miljoniem eiro nekustamo īpašumu tehnoloģiju (PropTech) jaunuzņēmumos. Ar ieguldījumu pārvaldības uzņēmuma “Pentaframe Capital” starpniecību grupa jau ir investējusi Apvienotās Karalistes “Halo.rent” un Lietuvas “Pingin.Space.”
“Salesforce” ir pasaulē lielākais klientu attiecību pārvaldības sistēmu izstrādātājs, kas veido gandrīz piekto daļu no pasaules CRM tirgus. Uzņēmuma produkti savieno starptautisku procesu automatizācijas kopienu, kurā ir 10 miljoni lietotāju un tūkstošiem IT un procesu vadības ekspertu.